Hocam bir şey sorabilir miyim?

Spinleme ile rewrite aynı şey mi? Yani cümle grubu şeklinde kalıpların olduğu gibi durması mı gerekiyor spinleme olması için? Bir de spinleme google dan ban yeme sebebi değil midir?