301 i düşünmedim dersem yalan olur ama çelişkide kaldım

zaten yeni bir site ile çıkışa geçtim, eski site pr 3 ve alakalı içerik olduğu için eski siteden yeni siteye link koydum
pr 3 bir sitenin domain ini harcamak fikri biraz beni düşündürdü

site kelimede ceza aldı ama benzer anlamlı kelimelerde hala nokta atışı hiti olabiliyor
hit dediysem 1-2 k lık hitten bahsetmiyorum 30-80 arası tekil ama bu kadar az hit bile nokta atışı kelimelerinde olunca ve dönüşlerin kazandırma ihtimali olunca 301 i kullanamadım .