o konuyu bırakın da şimdi bu facebook neyin kafasını yaşıyor.? Milyonlarca türkiyeden kullanıcısı var. Benden belki iyi para kazanacak ki gerçekten vereceğim reklamdan iyi kazanacak. Ama bu lakayt tavırlar nedir anlam veremiyorum. Bak şimdi hesabım güvenli olmasına rağmen kart bilgilerimi kaydetti. Onay verdi. Sonra yarım saat geçti geçmedi hesabınıza biri girimiş olabilir diye uyarı verdi. Ulan küfür edicem şimdi . Hesabıma biri girdiyse ki girmemiştir ondan da eminim. Ama girdi madem bana yol göster. Şifremi değiştireyim. Güvenlik sorusu sor. Birşeyler yap. Malın biri hesabıma girdi yada girmeye çalıştı diye benim hesabımı niye kapatıyorsun? Offf offf..