Msevdaroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu hata genelde null dosyalarda olur lisanslıya geçiniz lütfen.
yarımın ıcın sagol
fakat benımkı lısanslı
neden oldugunu anlamadım halada cozebılmısdegılım