TEKADAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben vodafone'dayım 1 yıldır. avea'nın fiyatlarını gördükten sonra yarın avea'ya geçeceğim. vodafone fiyatlarını iyi inceleyin.. 19 lira ile başladım,son 3 aydır o parası bu parası 27'den aşağı fatura yollamaz oldular.
faturalı iseniz paket aşımından kaynaklı olabilir fakat konuda paylaştığım paket faturasız olduğu için süpriz ücret endişesi yok