Bence şuan değerler normal. Vatan millet sakarya, din duygularını sömürmezsen. Yada inek şabanı kullanmazsan bu değerler normal. Bunları kullanan insanlar da aldığı beğeni ne olursa olsun bilsinler ki bir o kadar da küfür yiyor.
Deneyimlerimle sana tavsiyem paylaşımlarını özenle seç, az ve öz olsun. Yani aktifleştireceğim diye zırt pırt paylaşım yapma. Bir tanesi az beğeni aldığında sayfanın kalitesini azaltacaktır. Günde 10 sağlam paylaşım yap. Sayfan çok daha aktif hal alacaktır.