Aynen hocam avealıyım geçiş yok o tarifeye vodafone gördüm bugun yarın ilk iş gidip bayiye transfer edicem..
Bu arada 3G de ölçtüm yapan var mı kac çıkıyor hız arkadaşar?
7.2mb diyorlar ama En fazla 4mb görüyorum.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi