Burada konuları okumadan neden böyle birşey yaparsınız anlama tam 300 TL mi adamlar yediler ve birdahada geri dönediler benide mahkemeye vericeklerdi ama hala ondan da ses yok ama gerçekten bunun vevalini napıcaklar nasıl ödicekler Allahlarından bulsunlar Allah onlardan kat kat cıkarsın diyorum bu parayı başkada birşey demiyorum.
Geçmiş olsun ayrıca kusura bakmayın bu firmaya çok sinirliyim teşekkürler.
İyi Çalışmalar