"Ama işte isim insanların garibine gidiyor (meryemce[.]biz)"

Sanırım bu Hz. Meryem anadan ötürü sahip olduğunuz bir düşünce. Yani biraz daha hristiyanlığı çağrıştırdığını düşünüyorsunuz gibime geldi ve bu yüzden insanların garibine gidiyor diyorsunuz. Ama bence gayet güzel bir isim. Hele hele Meryemce, Hakanca gibi kişisel bir site olduğunu ortaya koyar.


Bence domain aynı kalmalı. Tabi bunlar benim bu konuyu okuduktan sonraki şahsi düşüncelerimdir. Yanlış anlaşılmalar olmasın lütfen.