Merhaba ;
Yurtdışından gelen 1 adet iPhone 4S telefonum bulunmakta telefonda baya bi problem var bilgim olmadıgından dolayı size sorayım dedim arkadaşlar.
1-) Telefonu orjinal kablosu açmıyo elma yanıp yanıp sönüyo ama orjinal olmayan ttec kablo açıyor prizdeyken.
2-) Telefonda sim lock var telefonu zaten kullanamıyorum bunu geveyle çözebilirmişim
3-) Telefonu restore edemıyorum "21" hatası veriyor restore etmeye çalışırken
4-) Telefonun şifresi var güvenlik kodu bunuda geçemıyorum restore edersem gidermiş ama telefonu restore edemıyorum
Bunlar hakkında bilgisi olanlar yazarsa çok sevınırım 2 gündür google'da bakmadığım yer kalmadı.