Tum operatorler kendine gelenlere inanilmaz indirim yapıp mevcut aboneleri korumuyorlar ben 12 yildir vodafone kullanıyorum ama tumu gecis yaparsam daha avantajlı en iyi cozum sanirim 6 ayda bir operator değiştirmek