yahu ben de ygs'yi yds sandım kendiminkine baktım, giriş bilgileri açıklanmadı uyarısı görünce şok oldum bi an o kadar çok üç harfli soktular ki hayatımıza, artık hangisi kimi çarpacak karışır oldu...