Konu
Ödeme Nasıl almalı ?
17-03-2013, 14:13:47
#6
Fatih
Mobil ödeme işine hiç girmeyin çok fazla kesintisi oluyor hiç bi kârınız olmaz fazla. Vergi levhası flan o kısmını tam bilmiyorum ama.