inceliyorum dedim. sen gitmiş o sıra başkasıyla anlaşmışsın ? eee ben boşuna mı bakıyorum o scripte. bunları geçtim olumsuz haber verir insan . "hocam ben blabla ile anlaştım gerek kalmadı yapmanıza" gibi. ama o insalık bile yokmuş demekki size haber bile vermiyorsunuz.

örnek ol diye neymiş? neyin örneği o.

gelmiş haber vermiyor zamanımdan çalıyor birde örnek ol diye konuya yazıyormuş..