Arkadaş mesaj atmış ben bota başladım siz başkasıyla anlaştınız demiş arkadaşlar soruyorum benden incelemek ve fiyat vermek için siteye bakmak istediğini söyledi bende bilgileri verdim bakıp fiyat ile dönüş yapmasını söyledim o sıra başklarıda bakıyordu şimdi gelmiş bana diyor böyle bişe olamaz

komik arkadaşım herkesin önünde söylüyorum kafana göre iş yapma müşteriden okey al ondan sonra başla herkese iyi alışverişler
saçma olan buraya yazmanız bence. her neyse ben inceliyordum zaten siz yine de bilgi vermeliydiniz hocam. hayırlı işler.