Sizce ondanmı rescue modda internal network hatası var? Şu an tamamen ovh nord roubaix d.c de network hatası olduğuna eminim. Hemde Kanada'dan sonraki en büyük data centerları.
Panelde mac adresini ana ip adresinin mac adresi ile aynı yapmayı deneyin belki işe yarayabilir.