RoTrKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Affınıza sığınarak soruyorum neden Netİnternet ? Herhangi bir kötüleme ve ya baltalama niyetim yok sadece sebebini öğrenmek istiyorum bende bir kaç sunucu ayarışı içindeyim bu yüzden sizin sebebinizi öğrenmek beni belkide daha iyi bir seçime yönlememi sağlıyabilir.
Sebebim Firmanın kalitesi ile alakalı değil vpsyi orda istiyorum çünkü kendi sunucularım o firmada script vs.. kurulumu tema işlemleri çok fazla oluyor son günlerde işleri hızlandırmak için aynı lokasyonu tercih ediyorum