Google ye bağlı kaldığımız sürece inişler çıkışlar daima olacaktır. Google dansöz gibi kıvırtıyor. Bazen hoşumuza gidiyor, bazen zorumuza. Öyle bir site yapmak lazım ki hitin en yaz yarısı elle yazarak gelmesi lazım. Herhalde o zaman çok fazla etkilenmeyiz ve dünya varmış deriz. Tabii bu da kalite ve emek isteyen bir iş.