ürün yurtdışından gelmemi yoksa tr çıkışlımı ?
birde herhangi bir arızası varmı ?
ve daha önce ne gibi arızalar ve tamir geçirdi
Ürünü geçen ay

320 turkcell bayisinden aldım yurt dışımı yurt içimi o konuda bir bilgim yok nereden bakıldığı konusunda yardımcı olursanız sağlıklı cevap verebilirim bu konuda.
Herhangi bir arızası yok satma sebebim radyo ve video çekim olmayaşından dolayı bunlarda zaten olmuyormuş netten indirme konusunada sıcak bakmıyorum.
Daha önce ne gibi arızalar geçirdi bilemiyorum fakat tel açılmış öncesinde bunu söyleyebilirim..
İyi forumlar..