Affınıza sığınarak soruyorum neden Netİnternet ? Herhangi bir kötüleme ve ya baltalama niyetim yok sadece sebebini öğrenmek istiyorum bende bir kaç sunucu ayarışı içindeyim bu yüzden sizin sebebinizi öğrenmek beni belkide daha iyi bir seçime yönlememi sağlıyabilir.