bende de aynı sorun var yaş 19 oldu boy 185 kilo 56 bir süre zestat kullandım fakat o da çok uyutuyordu en iyisi spora gitmek ama onada zaman yok
Yaş ilerlemiş boy'da uzun bence sizde saglık sorunu var tam taramalı kan testi ve bagırsak testleri yaptırlamısınız geç olmadan
Saolun hocam rahatlattınız

kiloyu halletmem lazım inşallah en kısa sürede diyetisyene bi gidiyim onu halledip salona giderim.
Diyetisyen size internette yazan programdan başkasını vermez boşa para bi yerde salon iyi olur aylık 60 70 lira 3 4 ayda toparlarsın zamanın var ise boş bırakma