Garantisi yeni bitmiş nokia n8 Telefonum satılıktır. Şu an kendim kullanmaktayım. Galaxy s3 alacağım için satıyorum. Hiçbir sorunu yoktur. İnternet, 3g,görüntülü görüşme ve vaad edilen tüm özellikleri sorunsuz çalışmaktadır.
Telefonu daha önce sahibinden com da satışa sundum fakat yüksek fiyat belirlediğimden dolayı satılmadı. O nedenle açık arttırmaya koyuyorum. Kaçta kalırsa kalsın satılacaktır.
Kocaeli içi elden teslim edilir.
<a href="http://resimyukleyin.net/viewer.php?file=48518739705391637087.jpg"><img src="http://resimyukleyin.net/images/48518739705391637087_thumb.jpg" border="0" alt="48518739705391637087.jpg" /></a>
<a href="http://resimyukleyin.net/viewer.php?file=17591244958758416418.jpg"><img src="http://resimyukleyin.net/images/17591244958758416418_thumb.jpg" border="0" alt="17591244958758416418.jpg" /></a>
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:38:58 -->-> Daha önceki mesaj 16:34:12 --
Telefonda kullanıma bağlı olarak ufak tefek çizikler mevcuttur. Kutusunda gönderilecektir. Şarj aleti ve usb kablosu mevcuttur. Kulaklık yoktur.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:21:04 -->-> Daha önceki mesaj 16:38:58 --
Son 20 dakika , 12MP kameralı dokunmatik telefon 205 tl den gidiyor ...
Resimleri ekledim ama çıkadı. Şu linklerden bakabilirsiniz :

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:29:25 -->-> Daha önceki mesaj 17:21:04 --
İhale 250 Tl ile Devam etmektedir. İhale kaçta kalırsa kalsın ürün gönderilecektir.