evet iste malesef editore kalmis birsey

) cunku sayfa kurallar cok okudum ve hepsin uygun sekilde gonderdim basvurulari hep. ayni zamanda blogda kotu icerik yok. hatta cogu egitim icerikli. artik yapcak birsey yok.. insaflarina kalmis birsey napalim
Anladığım kadarıyla siteniz reddedilmemiş ama eklenmemiş de. Bekleme bölümünde duruyor.
Kolay gelsin