Kendimi bildim bileli hilal mahallesindeyim, aynen Rebelfa'nın dediği gibi. Millet rahat rahat dereden dikmen'e çıkamıyor. Çoğuna bedava ev bile verildi, verilmek zorunda değildi. Artık oralarında temizlenip, Vadi'nin diğer etaplarına geçilmesi gerekir.