Tabi işin içinde olmayan birisi böyle hazırlamış yazıyı

20 Yıldır dikmende yaşıyorum(15 yılınıda hatırlıyorum ) . Dikmen vadisi ilk yapıldıgında iki etaptı. şuan 6.etapta sanırım . İ.Melih'in tek sevdiğim icraatı bu vadiyi yapmasıdır . Gerçekten hoş bir görüntü oldu . Senin o halk dediğin kişiler çingenelerdir . Ne kadar pislik varsa bu insanlarda var . Beter olsunlar kısacası ...