Şu ana sitedeki bütün etiketleri sildim .Sizce doğrumu yaptım şu anda ne yapayım yeniden degerlenmeyemi gönderiyim yoksa bekleyip içerik eklemeye evammı edeyim .Bir yada 2 etiket ekliyerek?