Aynısını yaşadım. 3-4 ay ara ara ağrım oldu. Ağrı kesici iğne yapmışlardı. Bol bol su içeceksiniz. Bende sonrasında 1 tane taş ta düşmüştü. İnşallah taşa çevirmemiştir çıkışı baya acıtıyor kısa süreli de olsa. Durmadan su için sürekli. Ağrı kesici iğne vurulabilirsiniz. Çok rahatlatıyor. Allah acil şifalar versin. Geçmiş olsun. İyi geceler dilerim.