Ne oldu konu acamazmı ? Sizden izinmi alması gerekiyor.Belki telefon ile ticket ile mail ile anlaşamıyacak.Sizi dizginleyen yaptırım sağlayan r10.neti kullanması suçmu ? Bide bu başladı nedne buraya konu açtın neden açtınız neden bize ulaşmadınız sizene ya.