Ahmet Köseoğlu
msn üzerinden yazdım 2 saat önce geri dönüş yapılmadı. Gündüzde zaten buradaki konuşmaları yaptık eksiksiz yazdım. Bilgilendirmeleriniz için teşekkürler fakat bu sitelerin kapalı kalması gerçeğini değiştirmiyor.