9 günlük 2 aylık sitelerden ne bekliyorsunuz ki o kelimede kaç aydır o sayfalardaydınız 3 ay kelimenizde kaldınızmı o sayfada yeni siteler gelirler 2 gün sonra o kelimeden kaybolurlar zaten
iyi güzel konuşuyorsunuzda, rekabetin olup olmadığını bilmeden böyle yorumlar yapmanız çok saçma geldi bana. Üstelik çıkıp inme, diğer sitelerle olan rekabetten dolayı oluşmuyor, biz bunu tartışıyoruz nedendir diye, yoksa bu adam geldi seo çalışması yaptı önüme geçti, ben nasıl tekrar yükselirim diye sorardık.