Arkadaşlar bir domain backorder'a düşmüş 20 dolar şimdi ben bu ücreti ödesem ne olur ? domain süresi bitince bana mı gelir ? yada o kişi yenilerse ücret geri iade mi edilir.Backorder ile alakalı bilgisi olanlar aydınlatırsa sevinirim.[Firma Godaddy]