iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam yerleşimini oyunun altına o şekilde koyarsan onaylamazlar. Minimum 150 px uzağa koyman gerekli. Onay sürecinden sonra yaklaştırsan da sorun olmaz.
bunuda deneyeceğim yine olmaz ise çıldıracağım buraya yazarım