Merhabalar;

bilsan net den 1 Yıllık Vps ödemesi yaptım neredeyse 20 günü geçti açmadılar. 2 ay kullanmıştım süresini uzatayım dedim yıllık olarak adamlar var olan vpsyide kapattılar ne msn ne telefon adreslerinden ulaşamıyorum. BTK'yede bugün gün içerisinde bu sorunu bildireceğim. LTD şirketi olmasına rahmet bu rezilliği yapması ayıptır birde BTK onayı var.