Goblin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun için hiç bir sorunla karşılaşmazsınız hocam. Adınızı olduğunuz gibi yazmalısınız.
Adımı olduğu gibi yazamıyorum çünkü Türkçe karakter desteklemiyor