Merhabalar

Casper marka bir bilgisayar kullanıyorum ve Casper'ın pişmanlık olduğunu anladım.

Daha alalı 1 yıl bile olmadı ama ısınma sorunu yaşıyorum. Hangi fan tam emin değilim ama ya ekran kartı fanı ya da CPU fanı devamlı değil de ara ara hızlanıp yavaşlıyor ben her ikisinin fanınıda tam güçte çalıştırmak istiyorum.

Bunu nasıl yapabilirim?

Yardımcı olacaksa eğer ekran kartı: Nvidia GeForce GT 630m, işlemci ise: i7