ebulfeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam hocalar olayı cözdüm
Bu arada size söle diyim youtube iyi hoşta youtube üzerinden blogspot da kebab tbm iyi ama english acın derim size...
blogspotta ne yayınlicaz ki