Konu
2 Onay gelmeden Adsense Hesabını Kullanan Var mı?
13-03-2013, 17:40:40
#6
tekcarem
Eski tarayıcılarda mesala benim win 7 explorer reklamları gösteriyordu genelde markafoni tarzı reklam çıkıyordu