Elektrik heryerde kesilirde kesintide verimerkezinin upslerinin devreye girememesi, hadi upsleri geçtim ups aradan çıkarılarak enerjinin direk jeneratör üzerinden verilememesi ciddi bir skandal. Bir verimerkezinin en hayati 2 şeyi ups ve jeneratördür onlarda kesinti anında çalışmayacaksa yapacak yorum yok