bugün msnden birisi yazdı bana tema satıyormuş, adsense to'su yüksek dedi resim attı



dün %22 olmuş bu şekilde olması sıkıntı doğurmazmı, satın almadan göstermiyor temayıda.. kesinlikle ihlal uyarısı almazsın 1 yıldır kullanıyorum diyor..