ben sunucu vs hepsini kapattım blogspot kasıyorum en iyisi o gözüküyor gözüme şimdi
Zaten googlede onu istiyor yarın öbür gün blogspotlar üzerinde hakta idda edemeyeceksiniz çıkartıcak bir sitem bloglara aramalarda görünmicek ama millet giricek felan

Anlıcan tekel oluşturmaya çalışıyor google denen kardeş asap bozuyor