Merhaba.
Google'den aramadığım yer kalmadı. Kimisi Türkçe karakter problem olmaz diyor, kimisi sorun olur vs diyor.
Yine en iyi cevabı burdan alabileceğimi sanıyorum.
Resimdeki formu doldurmam gerek lakin soy ismimde Türkçe karakter var. Eminim ki ödeme alma sırasında problem oluşturacaktır. Çözüm için öneriniz var mı ?(Ayarlardan olmuyor)