beyler her zaman ücretsiz ve ücretsiz kalacaktır yazıyor facebookun önünde kaç yıldır Mesaj tanımadığın kişilere ücretli gönderilmesi güzel oldu. Benim sevgilime yazan abazalardan kurtuldum onlara sövmekten bıkmıştım...