Selamlar,
1 saat önce bu açık kapatıldı herkese hayırlı ve uğurlu olsun
Açığı söyliyim ;
2 , 4 , 7 , 14 , 24 , 30 gün engel yediğiniz zaman bılıyorsunuz ki özellikle 30 gün engel yenıldıgınde ne eklı kısılere nede dıger kısılere mesaj gönderemıyorsunuz mobıldeyken, ve pc basında mesajlar kısmından kesınlıkle mesaj yazılmıyor.
Bu açığı, androıd telefonlarda, akıllı telefonlarda messenger dıye bır uygulama uzerınden mesaj göndermeye devam edıyorduk.
+ Bılgısayar basındayken sadece sohpetten mesaj gönderebılıyorduk.
Son 1 saattır bu açık kapatıldı ve 2 taraftanda mesaj atılmıyor.