Hocam demoyu verebilmem için bir inforesim lisansını heba etmem gerekiyor

o yüzden veremem şu anda. Ama satışa başlarsam demo için bir lisans alıp bir siteye kuracağım.
Satış için halihazırda yeterli talep gelmiş değil. minimum 20 kopya satmadıktan sonra satış yapmayı düşünmüyorum.
bende inforesim scriptini kullanıyorum demo varsa görebilirmiyim