merhaba arkadaşlar ilk askerlik kağıdım geldiğinde gerekli belgeleri gönderdim okulu ertelettirmek için belgeler gönderdim
bana 1 yıl ertelendiğini söylediler
tekrar bir kağıt geldi kağıtta sağlık raporunuzun aslı ve fotokopisi 6 adet vesikalık fotoğraf gerekmektedir diyor
her hangi bir askerlik şubesine uğrayarak işlemi yaptırabilirsiniz diyor
sabah askerlik şubesine uğradım yoklamanı yaptırman gerektiğini söyledi
ben yarın yoklama yaptırmaya gidiceğim yoklama işlemi 1 saat sürermi yoksa daha uzun süre mi sürer?