İnternette konu ile alakalı tüm videoları, haberleri vs. inceledim ve bende bir güvenlik görevlisi olarak hayret içerisine düştüm. Hiçbir güvenlik görevlisinin her ne suretle olursa olsun orantısız güç kullanmaya hakkı yoktur. Hele ki söz konusu bir eğitim kurumu ve kurum öğrencileri ise buna çok daha dikkat edilmesi gerekiyor. Öğrencilere yumru, job kullanımı bu kadar kolaylaymışsa diyeceğim hiç birşey yok. Yazıklar olsun, sivil hayatta pinekleyenlerin böyle durumlarda yetkisi olduğunu düşünerek zor kullanması aslında gayet beklenebilecek birşey.

Öğrenci arkadaşların bu konunun üzerine gitmesini ve oradaki amirinden, özel güvenlik personeline kadar zor kullanan personellerin gerekirse sertifikalarının alınmasını canı gönülden istiyorum.