Bende özel güvenliğim özel güvenliğin kendi iş sahasında zor kullanma yetkisi vardır ama o jopla vuran arkadaşa diyecek sözüm yok işi abartmış dengeli olması gerekirdi.

Şahsen ben olsam şahsıma bir saldırı olmadığı sürece asla böyle birşeye kalkışmazdım.