ergenliğe yeni girmiş gibi g*tünün üstündeki jopa güvenen adamları alırlarsa olacağı bu. Öğrencilerin yerinde olsam tüm arkadaşlarımı toplar önce özel güvenlikçileri sonrada onlara arka çıkanları tüm okulun önünde rezil ederdim. En basitinden bunların sayısı belli , 100 kişi bir araya gelse zaten safdışı kalcaklar. O saatten sonrada indir donlarını dolaştır okulda , sonra bırak kendi hallederine