Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten değişeceğini söylendi . r10 da linki vardı biri bulur verirse sevinirim şuanda tabletteyim
Bende gördüm onuda videosunda falan bu yoktu anasayfayı gösteriyordu sadece.

Anasayfa normal bende profiller değişmiş, ama gerçekten çok hoş.