merhaba arkadaşlar, contabo ile ilgili deneyimleriniz varmı, veya kullandım memnunum veya kullandım kötüydü gibi.. fiyat olarakta yüksek değil gibi geldi.
https://contabo.com/?show=configurator&vserver_id=39
türkçe destek verilmiyor sanırım,hızı vs deneyimleri olanlar yazarlarsa sevinirim
Merhaba,
yaklaşık 4 aydır 16 adet kullanılan sunucularımız var herhangi bir sorun yaşamadık